Contacto
Se queres realizar calquera tipo de consulta ou suxestión, poñemos á túa disposición varias formas de contactar connosco. Lembra que tamén podes consultar a nosa sección de preguntas frecuentes. Acotío é o mellor xeito de atopar unha resposta rápida á maior parte de dúbidas acerca dos servizos que oferta Monbus.
Formulario de contacto
Aviso importante: A caixa do correo de suxestións que poñemos á disposición do cliente nesta web é de uso interno da empresa, ten carácter meramente informativo e está orientado á mellora dos nosos servizos, pero non é a canle axeitada para presentar unha reclamación. Se desexas formular unha queixa ou reclamación en relación coa información/servicios que se ofertan a través da web deberás seleccionar a correspondente opción no despregable. Así mesmo, no caso de querer formular unha reclamación fronte a calquera das empresas transportistas que ofertan os seus servizos na páxina web poderás facelo a través do libro oficial dilixenciado pola administración que se atopa á túa disposición, tanto nos vehículos que prestan os servizos, coma nos despachos autorizados para a venda de billetes. En todo caso, lembra que tamén podes presentar unha reclamación ante a Xunta Arbitral de Transportes, creadas como instrumento de protección e defensa das partes intervenientes no transporte, e coas competencias previstas na LOTT e nas normas de desenvolvemento da mesma (podes obter máis información no apartado de preguntas frecuentes). Grazas pola túa colaboración.
Por email
Se o que desexas é solicitar información acerca dos nosos servizos podes dirixirte a nós enviando un correo electrónico a . Podes trasladarnos as túas suxestións por email a e serán atendidas o antes posible.
Se desexas presentar unha queixa ou reclamación sobre os nosos servizos de longa distancia podes facelo aquí:
- • VAC-053 Coria, Salamanca y Barcelona
- • VAC-219 Vigo - Barcelona - Irún
- • VAC-258 Hontanares - Talavera de la Reina
Por teléfono
Podes chamar ao noso departamento de Atención ao Cliente marcando calquera dos seguintes números de teléfono:
Información xeral +34 900 92 91 92
Alugueiro de vehículos con condutor +34 982 29 29 03
Renting +34 982 29 29 04
De 15:00 a 21:00 h.
Festivos De 10:00 a 14:00 h.De 16:00 a 20:00 h.
En persoa
Podes desprazarte a calquera dos nosos puntos de venda autorizados e con gusto atenderémoste.
Servizo de Atención Especial a Persoas de Mobilidade Reducida (PMR)
Polo menos catro asentos próximos á porta de acceso son de uso preferente para persoas con algún tipo de discapacidade polo que, en caso de necesidade, a empresa podería modificar o teu asento antes do embarque. Para a reserva da túa praza PMR se viaxas na túa propia cadeira de rodas, debes solicitar a túa viaxe cun mínimo de 24 horas a través do email de contacto info@monbus.es. Tamén podes contactarnos a través do teléfono de Atención al Cliente 900 92 91 92
Correo postal
Para calquera comunicación escrita que así o requira podes contactar connosco a través do seguinte enderezo:
R/ Cotón de Arriba, 2Polígono da Louzaneta
27297
Lugo – España