Contacte
Si vols realitzar qualsevol tipus de consulta o suggeriment, posem a la teva disposició diverses formes de contactar amb nosaltres. Recorda que també pots consultar les preguntes freqüents. Sovint és la millor manera de trobar una resposta ràpida a la major part de dubtes sobre els serveis que ofereix Monbus.
Formulari de contacte
Avis important: La bústia de suggeriments que posem a disposició del client en aquesta web és d'ús intern de l'empresa, té caràcter merament informatiu i està orientat a la millora dels nostres serveis, però no és el canal adequat per presentar una reclamació. Si desitges formular una queixa o reclamació en relació amb la informació/serveis que s'ofereixen a través de la web hauràs de seleccionar la corresponent opció en el desplegable. Així mateix, en cas de voler formular una reclamació enfront de qualsevol de les empreses transportistes que ofereixen els seus serveis en la pàgina web podràs fer-ho a través del llibre oficial diligenciat per l'Administració que es troba a la teva disposició, tant en els vehicles que presten els serveis, com en les taquilles autoritzades per a la venda de bitllets. Gràcies per la teva col·laboració.
Per email
Si lo que desitges es sol·licitar informació sobre els nostres serveis pots dirigir-te a nosaltres enviant un correu electrònic a . Pots traslladar-nos els teus suggeriments per email a i seran ateses lo abans possible.
Si desitges presentar una queixa o reclamació sobre els nostres serveis de llarga distància pots fer-ho aquí:
- • VAC-053 Coria, Salamanca y Barcelona
- • VAC-219 Vigo - Barcelona - Irún
- • VAC-258 Hontanares - Talavera de la Reina
Per telefon
Pots trucar al nostre departament d’Atenció al Client marcant qualsevol dels següents números de telèfon:
Informació general +34 900 92 91 92
Lloguer de vehicles amb conductor +34 982 29 29 03
Renting +34 982 29 29 04
De 15:00 a 21:00 h.
Festius De 10:00 a 14:00 h.De 16:00 a 20:00 h.
En persona
Pots desplaçar-te a qualsevol dels nostres punts de venda autoritzats i amb gust t’atendrem.
Servei d’Atenció Especial a Persones de Mobilitat Reduïda (PMR)
Almenys quatre seients pròxims a la porta d'accés són d'ús preferent per a persones amb alguna mena de discapacitat pel que, en cas de necessitat, l'empresa podria modificar el teu seient abans de l'embarcament. Per a la reserva de la teva plaça PMR si viatges en la teva pròpia cadira de rodes, has de sol·licitar el teu viatge amb un mínim de 24 hores a través de l'email de contacte info@monbus.es. També pots contactar-nos a través del telèfon d'Atenció al Client 900 92 91 92
Correu postal
Per qualsevol comunicació escrita que així ho requereixi pots contactar amb nosaltres a través de la següent adreça:
C/ Cotón de Arriba, 2Polígono da Louzaneta
27297
Lugo – Espanya