Persoal de inspección de tránsito Aerobús (inspección e control do servizo)
Situación:
Xornada laboral:
Turnos rotativos de luns a domingos
Tipo de contrato:
Eventual con posibilidade de continuar
Salario:
Segundo convenio
Funcións:
• Asegurar o control do cumprimiento do servizo do Aerobús nos seus itinerarios, horarios e frecuencias, asegurando que tanto o personal coma o material móbil están en perfecto estado para a prestación do servizo, en óptimas condicións de seguridade, calidade e atención ao cliente, establecendo un sistema de resolución de incidencias e implementación de melloras.
• Levar a cabo as inspeccións na rúa para conseguir un sistema eficiente de xestión do control do servicio, basado en sistemas de seguridade, calidade e atención ao cliente interno e externo.
• Xestionar as comunicacións cos elementos do sistema (equipos embarcados nos autobuses, paradas informativas, inspectores de rúa, condutores) mediante o SAEI a fin e efecto de dispoñer en todo momento da información actualizada dos elementos fundamentales pola explotación e posibilitar o envío de comunicacións aos outros elementos do sistema.
• Facilitar a xestión optimizada da frota mediante a información en tempo real da situación e servizo dos autobuses, coñecendo en todo momento a posición xeográfica dos buses mediante o SAEI que permita a comunicación bidireccional de voz e datos entre o centro de control e os autobuses.
• Xestión de incidencias na prestación do servizo.
• Xestionar o cambio de vehículos en liñaa.
• Activar os protocolos de emerxencia cando corresponda, tanto por indicación externa ou por circunstancias sobrevindas.
• Canalizar a información obtida durante o servizo e enviala onde corresponda.
• Comprobar a asignación do persoal de conducción ás liñas e turnos.
• Asignar vehículos a cada servizo.
• Comunicar ao superior as incidencias e actuar para conservar a integridade dos recursos.
• Execución e supervisión das medidas de loita contra o fraude.
• Prestar asistencia á persoa viaxeira.
• Intervir na aplicación dos protocolos de accidente e ou incidentes.
Requisitos mínimos:
• Formación profesional.
• Formación en ferramentas de xestión do transporte.
• Experiencia mínima de tres anos no sector en postos de similares características.
• Habilidades de comunicación co cliente interno e externo.