É posible imprimir, anular ou realizar modificacións a través da web sobre o meu billete, aínda que o adquirira no despacho de billetes?
Si, para realizar modificacións sobre os billetes que mercaras, tanto na web coma no despacho de billetes, deberás ir ao apartado "Xestiona a túa Reserva" da páxina de inicio da web e introducir os seguintes datos:
- Código de reserva ("cod. reserva") que se amosa durante o proceso de compra na páxina web (ver imaxe 1) ou ben no teu billete impreso adquirido no despacho de billetes (ver imaxe 2)
- O email que proporcionaches durante o proceso de compra na web ou ben o código de acceso ("cod. acceso") cando se trate de billetes mercados no despacho (ver imaxe 2)
Se tes dúbidas sobre como xestionar a túa reserva, accede á axuda paso a paso e guiarémoste durante todo o proceso.
Poderás realizar como máximo tres modificacións, que poden conter cambios sobre a data e hora da expedición, así coma cambios de praza numerada (en caso de que se trate dun servizo no que estea habilitada esta opción). Tamén poderás imprimir os teus billetes tantas veces coma queiras. Non obstante, para anular algún billete adquirido no despacho de billetes será obrigatorio acudir a calquera dos nosos puntos de venda autorizados.
En calquera caso, sempre poderás facturar equipaxe ou exceso de equipaxe a través do módulo "Xestiona a túa Reserva" naqueles servizos nos que estea habilitada esta opción.