Novos servicios urbanos en Barcelona
O vindeiro luns 14 de setembro poñerase en marcha o renovado servizo de transporte urbano ao área portuaria de Barcelona e á Zona de Actividades Loxísticas ( ZAL), que pasará a estar integrado pola Liña 88 e a Liña PR4. Como o seu propio nome indica, trátase dun servizo que atende principalmente ás necesidades de mobilidade das persoas que se desprazan a estes dous grandes centros de traballo.
Unha UTE de empresas adheridas a Monbus xa xestionaba a Liña 88 e a partir de agora pasará tamén a ofrecer os servizos da Liña PR4, con seguintes percorridos:
-
Barcelona (Metro Paral·lel) - Barcelona (Av. dels Ports d’Europa / ZAL)
-
Barcelona (Metro Paral·lel) - Barcelona (Av. dels Ports d’Europa / ZAL) (directe)
-
Barcelona (Metro Paral·lel) - El Prat (Edifici PIF)
-
Barcelona (Metro Paral·lel) - El Prat (Moll Prat / Terminal BEST)
Estes traxectos realizaranse de luns a venres laborables. Toda a información sobre horarios e paradas pódese consultar nesta ligazón.
-
Barcelona (ZAL) - El Prat (Estaciò Rodalies)
-
Moll Prat / Terminal BEST - El Prat (Estaciò Rodalies)
Estes traxectos realizaranse diariamente. Toda a información sobre horarios e paradas pódese consultar nesta ligazón.
Mobilidade sostible
O servizo de transporte urbano ao área portuaria de Barcelona e á Zona de Actividades Loxísticas ( ZAL) terá un claro compromiso coa cidadanía e a mobilidade sostible, apoiándose en políticas de redución do impacto ambiental como:
-
Uso de combustibles con biodiésel que permitirán reducir as emisións contaminantes.
-
Renovación da frota de autocares híbridos-eléctricos para a diminución das emisións ambientais e sonoras.
-
Priorizar o uso de pneumáticos categoría A- C, para a redución do consumo de combustible e un menor son de rodamiento.
-
Uso de iluminación led para a redución da contaminación lumínica.
-
Uso de termómetro dixital para a mellora da xestión de temperatura de confort.
-
Instalación de sondas de temperatura para a mellora da temperatura ambiental e a humidade relativa.
Estes servizos contarán tamén cunha aplicación móbil dirixida ás persoas con dificultade cognitiva, diversas discapacidades e persoas de avanzada idade, e unha canle de comunicación a bordo dos autobuses denominado Liña-TV no que se reproducirán contidos de entretemento, información, a difusión e promoción do transporte público ou a comunicación das incidencias sobre o servizo, entre outros aspectos.
Para máis información, as personas usuarias pódense poñer en contacto a través do teléfono (93 339 63 63), email (info@monbus.es) ou redes sociais (Facebook, Twitter e Instagram)