A viaxe continúa con Monbus
Con Monbus, a viaxe continúa. E para que continúe da mellor maneira posible, os usuarios con viaxes programadas ata o 26 de abril* poderán beneficiarse das seguintes medidas:
- Flexibilidade de cambios: o usuario dispoñerá de modificacións ilimitadas no seu billete durante 3 meses desde o 31 de marzo*.
- Sumar puntos co cambio: todos aqueles que opten por cambiar o seu billete recibirán 100 monbuses extra na súa conta do Club Monbus para gastar nos seus próximos desprazamentos.
Monbus lembra aos seus usuarios que todo cambio debe ser solicitado cun mínimo de 2 horas de antelación á saída do bus:
- Compras online: os cambios poderanse realizar a través da web na sección XESTIONA A TÚA RESERVA. Os billetes adquiridos ca tarifa ReVibajas tamén se beneficiarán da flexibilidade nos cambios.
- Compras en taquilla: Monbus recomenda aos seus usuarios tramitar a solicitude de cambio dos billetes comprados en taquilla a través do mail info@monbus.es, indicando o código de reserva do billete, xa que debido á alerta sanitaria gran parte dos puntos de venda permanecen pechados.
Servizos anulados
Tras as instrucións recibidas por parte das autoridades sanitarias co obxectivo de mitigar as consecuencias do virus COVID-19, reduciuse nas últimas semanas a oferta de servizos. Debido a isto, moitos das expedicións programadas foron anuladas.
Todos os usuarios afectados por esta circunstancia poderán solicitar a devolución íntegra do importe dos billetes para servizos cancelados:
- Compras online: a solicitude debe tramitarse a través do mail info@monbus.es indicando os datos do seu billete (orixe, destino e código de reserva do billete).
- Compras en taquilla: Monbus recomenda aos seus usuarios tramitar a solicitude a través do mail info@monbus.es, indicando o código de reserva do billete, xa que debido á alerta sanitaria gran parte dos puntos de venda permanecen pechados. Unha vez remate o Estado de Alarma, os usuarios terán un prazo de 14 días para solicitar a devolución dos billetes anulados.
Información actualizada
Os servizos que continúan en funcionamento están a ser constantemente actualizados e pódense consultar na web. Calquera usuario que necesite máis información, pode contactar por teléfono (982.29.29.00), email (info@monbus.es) ou a través das redes sociais (Facebook, Twitter e Instagram).
Monbus lembra aos seus viaxeiros que no estado de alarma desaconséllase viaxar salvo por razóns inaprazables.
* Os prazos están suxeitos a posibles cambios segundo a evolución da situación de alerta sanitaria.