Elixe o teu traxecto

Precisas axuda?

Xa está!

Preme o recadro de cor azul para mercar un billete e/ou ver os horarios dispoñibles nas datas seleccionadas.

Poderás mercar billetes para o teu traxecto nesta web sempre que estea habilitada a venda online para ese percorrido. Se non está dispoñible a venda online para un traxecto determinado, e queres saber onde mercar o teu billete, podes consultar a nosa sección de rutas e puntos de venda ou contactar connosco por diferentes vías. Moi pronto incorporaremos máis rutas á venda online, pero se tes especial interese en que algunha en concreto estea dispoñible envía un correo electrónico a: sugerencias@monbus.es indicándonos a orixe e o destino do traxecto ou traxectos que estimes oportuno.

Xestiona a túa Reserva

Introduce o teu Código de Reserva
Introduce o email dado ao reservar e preme "Quero ver a miña reserva"

MERCA O TEU BILLETE

ALUGA CON CONDUTOR

ALUGA SEN CONDUTOR

Rexístrate e gaña puntos polas túas compras

loader

Consultando

Resumo e pago.

Imprime os teus billetes.

Resumo

Melloras nas liñas interurbanas de Ferrol

Os veciños de Ferrol xa gozan dos novos servizos de autobús da cidade, que inclúen melloras nas frecuencias e os horarios e un maior número de paradas. Estes progresos veñen satisfacer unha demanda crecente dos usuarios, en especial das zonas rurais.

Os cambios máis significativos producíronse na liña que circula entre o Mercado de San Xulián e Brión, que se ampliará para dar servizo aos veciños de San Cristobo e San Felipe. Á marxe deste novo final de liña tamén se incorporarán novas paradas en Liñares, Martín, Vilasanche e Viladonga.

Ademais, a liña Ferrol - Mandiá tamén sufrirá modificacións de horarios como consecuencia da creación da nova variante Ferrol - Mandiá - Serantes. Esta liña, que terá dúas paradas adicionais en Pazos e Serantes, operará de luns a venres nos seguintes horarios:

• Ida: 07:00h, 07:15h, 11:30h, 15:00h e 19:30h

• Volta: 12:15h e 15:45h

Todos os novos horarios e paradas pódense descargar na seguinte ligazón.

Para calquera consulta relacionada cos servizos, os usuarios poden solicitar máis información por teléfono (982.29.29.00), email (info@monbus.es) ou a través das redes sociais (Facebook, Twitter, G+ e Instagram).