PREGUNTES FREQÜENTS
Preguntes
- ¿Què és el Renting i com funciona?
El Rènting que s'ofereix a través de la pàgina web www.monbus.es és un servei integral de lloguer a llarg termini per a flotes de vehicles. Obté tota la informació necessària a la nostra secció de Renting.
- ¿Quins avantatges tinc en contractar una Rènting?
- ¿Què inclou un servei de Rènting de vehicles?
En els contractes de rènting l'empresa es fa càrrec de:
- Gestió de compra i posterior venda del vehicle.
- Pagament d'impostos i d'ITV.
- Assegurança a tot risc.
- Manteniment del vehicle.
- Substitució de pneumàtics.
- Reparacions i assistència en carretera.
- Altres serveis opcionals. - ¿Quin és el termini mínim i màxim per establir un contracte de Renting?
- ¿Pot un particular contractar el servei de Renting?
- ¿Es pot comprar el vehicle en finalitzar el contracte?
- ¿Què passa quan finalitza el contracte?
Quan finalitza el contracte de Renting tens diverses opcions:
- Pots tornar a contractar el servei de Renting, amb vehicles nous.
- Pots comprar el/s vehicles que hagis utilitzat.
- O simplement es dóna per conclosa la relació contractual amb la retirada del vehicle. - ¿Com puc contactar directament amb la divisió de Renting?
Pots contactar de diverses formes:
Email: renting@monbus.es
Telèfon: +34 982 29 29 04
Fax: +34 982 29 29 08
- ¿Què he de fer formular un suggeriment?
Si vols fer algun suggeriment a fi de millorar algun dels nostres serveis o simplement traslladar teves necessitats particulars, pots fer-ho a través de la Bústia de Suggeriments habilitat en la Secció de Contacte. Si vols presentar una reclamació hauràs de fer a través del llibre oficial diligenciat per l'Administració.
- ¿Com es computen les despeses del bitllet?
Les despeses d’anul·lació del bitllet varien depenent de la data de compra i la proximitat a la data de sortida.
- Les anul·lacions que es realitzen entre la data de venda i 48 hores immediatament anteriors a la sortida del servei comportaran una penalització del 10% del import total del bitllet.
- Les anul·lacions realitzades entre 48 hores anteriors a la sortida i 2 hores immediatament anteriors a la sortida del servei comportaran una penalització del 20% del import total del bitllet.
- No serà possible realitzar anul·lacions en el moment que es superi la barrera de les 2 hores anteriors a la sortida. En aquet cas es perdria el 100% del import.