PREGUNTES FREQÜENTS
Preguntes
- ¿Per a què serveix el Codi QR que apareix en el bitllet imprès?
El codi QR que veuràs en el bitllet imprès té una funcionalitat per al usuari:
En utilitzar una aplicació lectora de codis QR i escanejar el codi del bitllet, accediràs directament a la secció "Gestiona la teva Reserva" de la web www.monbus.es. Aquí podràs realitzar totes les gestions que desitgis (modificar el bitllet, anul·lar, afegir equipatge especial, etc.)
Per a la bona lectura del codi, recomanem no doblegar el bitllet i conservar-lo en bones condicions. - ¿Què he de fer si no rebo la confirmació per email de la compra del bitllet?
Posa't en contacte amb el servei d'Atenció al Client, a través del número de telèfon d'informació sobre la venda online +34 982 29 29 00. També pots contactar via email a través de la següent adreça de correu electrònic: info@monbus.es
- Si s'ocupen totes les places d'un autobús, ¿la companyia està obligada a posar busos de reforç?
- Vull llogar un vehicle amb conductor per fer un viatge en grup, ¿com puc fer?
Pots sol·licitar un pressupost sense compromís a través del mòdul ubicat a la secció de Lloguer de Vehicles amb conductor de la web. Si vols també pots finalitzar aquest procés de manera senzilla seguint l'ajuda pas a pas. Quan rebem la teva petició ens posarem en contacte amb tu per confirmar el tipus de servei a contractar i t'enviarem un pressupost personalitzat si així ho desitja.
També pots posar-te en contacte amb el Departament de Contractació a través del correu info@monbus.es o marcant el telèfon +34 982 29 29 00.
En tots els casos t'atendrem d'una manera personalitzada en funció de les teves necessitats. - Vull llogar un vehicle amb conductor ¿Amb quina antelació puc fer la reserva?
No hi ha un límit d'antelació a l'hora d'efectuar la reserva, però sí que és recomanable contractar el servei almenys amb 24 - 48 hores d'antelació per a la correcta planificació del servei en qüestió. No obstant això, en cas de rebre alguna sol·licitud en el termini inferior a 24 - 48 hores, posarem tots els mitjans per poder atendre satisfactòriament.
- ¿En llogar un servei discrecional hem de ajustar-nos a un itinerari prefixat o, per contra, podem decidir el recorregut que millor s'adapti a les nostres necessitats?
- ¿Quin equipament tindrà el vehicle que llogui?
L'equipament del vehicle serà variable en funció de les teves necessitats i de les característiques contractades (per exemple Wi-Fi, taules de joc, bany WC, endolls individuals, etc.
Et convidem a veure les característiques generals dels nostres vehicles de lloguer a la nostra secció de flota de la web. Podràs escollir entre moderns minibusos i autocars i cotxes de luxe de lloguer amb xofer. - ¿Es pot menjar i beure en els vehicles de lloguer?
- ¿Es permet fumar en els vehicles de lloguer?
- ¿Es pot cancel·lar el servei sense cap tipus de cost?
Sí, sempre que la cancel·lació es faci amb 48 hores d'antelació. En canvi, si la cancel·lació es realitza 24 hores abans del servei es cobrarà el 50% del import contractat. En cas que cancel·lis un servei el mateix dia en que es realitza el servei, seràs penalitzat amb un 75% del import contractat. Et recomanem per tant, que en la mesura del possible, tinguis en compte aquesta circumstancia.