PREGUNTES FREQÜENTS
Preguntes
- ¿Puc comprar un bitllet d'anada i tornada amb diferent tarifa per al trajecte d'anada que per a la tornada?
Sí, per això has de realitzar el procés de compra en dos passos, tancant la compra de cada trajecte de forma independent. Si el sistema de selecció de plaça no permet triar una plaça amb major descompte en un dels trajectes és degut a que no hi ha places disponibles per a aquesta tarifa seleccionada.
- Com puc comprovar els diferents descomptes per a una expedició a la pàgina web?
Després de seleccionar el teu trajecte (Origen - Destinació) en la data que prefereixis, prem el botó "Comprar / Veure Horaris" i a continuació, ja en l'apartat "Selecciona el teu horari", fes clic al botó "Preu".
En clicar sobre aquest botó s'obre una pestanya amb informació en la qual pots comprovar tots els descomptes aplicables al teu expedició, inclosos els de ReVibajas si estiguessin disponibles:
- Especial ‘ReVibajas’ 50%
- Especial ‘ReVibajas’ 40%
- Especial ‘ReVibajas’ 30%
- Especial ‘ReVibajas’ 20%
- Especial ‘ReVibajas’ 10% - ¿Ha de respondre l'empresa davant els objectes que he perdut durant el servei de transport?
Segons les condicions del servei, la vigilància dels embalums de mà correspon al viatger a qui acompanyen, de manera que l'empresa no es responsabilitza dels danys i/o deteriorament que puguin patir, ni tampoc en els casos de robatori, pèrdua o pèrdua dels mateixos.
Finalment et recordem que, si ho desitges, pots formular una reclamació per aquests fets en el llibre oficial de reclamacions (diligenciat per l'Administració competent) que està a la teva disposició a les taquilles i vehicles de l'empresa.
- Un cop adquirit el bitllet amb descompte, ¿és possible que es produeixi un canvi en la plaça seleccionada a l'hora d'efectuar el trajecte?
Sí, l'empresa transportista es reserva el dret a modificar la capacitat del vehicle que finalment presti el servei, actuació que podria implicar en algun cas que fos necessària la reubicació de les places seleccionades pels usuaris, si bé en tot moment es respectaran les tarifes contractades per cada un d'ells.
- ¿Què és PayPal?
PayPal és un sistema de pagament a través d'Internet que permet agilitzar les compres de forma segura, sense necessitat de compartir detalls de targetes o comptes bancaris. Per realitzar la transacció, en primer lloc s'ha de vincular una targeta o compte bancari amb un compte a la web de PayPal. Un cop creat el compte de PayPal, només caldrà introduir les claus d'accés (email i password) per a realitzar el pagament en qualsevol portal web en el qual estigui operatiu aquest mètode de pagament.
- ¿He de pagar algun tipus de comissió en les compres que faci a la web de Monbus a través de Paypal?
- ¿Com funciona PayPal a la web de Monbus?
Durant el procés de compra a la web de Monbus, hauràs de triar aquesta forma de pagament fent clic al botó "Pagar amb PayPal". Una vegada seleccionada aquesta opció, seràs redirigit fora del web de Monbus a la pàgina web de PayPal on només caldrà introduir les claus d'accés (correu electrònic i contrasenya) per realitzar de forma ràpida i segura el pagament amb PayPal. Els pagaments realitzats a través d'aquest mitjà, no estan subjectes a recàrrecs addicionals o comissions per als clients de Monbus.
- Han d’utilitzar cinturó de seguretat els menors a bord de vehicles de més de 9 places?
Segons el Real Decret 667/2015 de 17 de juliol, en vigor a partir de l’1 d’octubre de 2015, als serveis de transport regular, els ocupants de tres o més anys d’edat i d’estatura igual o inferior a 135 centímetres hauran d’ utilizar sistemes de retenció infantil homologats degudament adaptats a la seva talla i pes. La cadira homologada haurà de ser aportada pel responsable del menor.
Quan no es disposi d’aquests sistemes es faran servir els cinturons de seguretat del vehicle, sempre que siguin adequats a la seva talla i pes. Aquesta obligació no serà exigible segons la normativa vigent en aquells vehicles que no tinguin instal·lats cinturons de seguretat.
- Com sol·licitar el servei de Transport per a Persones amb Mobilitat Reduïda (PMR?
Si viatges amb la teva pròpia cadira de rodes el servei s'ha de demanar a través de l'email de contacte info@monbus.es amb 24h d'antelació.
L'horari d'atenció és de:
- Dilluns a Divendres de 8.00 a 21.00.
- Dissabtes i Diumenges de 9.00 a 13.30 i de 15.00 a 21.00.
- Festius de 10.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00.
També pots contactar a través del telèfon d'Atenció al Client, 900 92 91 92, en el mateix horari anteriorment citat.
- Què es necessita per a demanar el servei de transport PMR?