Nous serveis urbans a Barcelona
El pròxim dilluns 14 de setembre es posarà en marxa el renovat servei de transport urbà l’àrea portuària de Barcelona i a la Zona d’Activitats Logístiques (ZAL), que passarà a estar integrat per la Línia 88 i la Línia PR4. Com el seu propi nomb indica, es tracta d’un servei que atén principalment les necessitats de mobilitat de les persones que es desplacen a aquests dos grans centres de treball.
Una UTE d’empreses adherides a Monbus ja gestionava actualment la Línia 88 i a partir d’ara passarà també a oferir els serveis de la Línia PR4, amb els següents recorreguts:
-
Barcelona (Metro Paral·lel) - Barcelona (Av. dels Ports d’Europa / ZAL)
-
Barcelona (Metro Paral·lel) - Barcelona (Av. dels Ports d’Europa / ZAL) (directe)
-
Barcelona (Metro Paral·lel) - El Prat (Edifici PIF)
-
Barcelona (Metro Paral·lel) - El Prat (Moll Prat / Terminal BEST)
Aquests trajectes es realitzaran de dilluns a divendres laborables. Tota la informació sobre horaris i parades es pot consultar en aquest enllaç.
-
Barcelona (ZAL) - El Prat (Estaciò Rodalies)
-
Moll Prat / Terminal BEST - El Prat (Estaciò Rodalies)
Aquests trajectes es realitzaran diariament. Tota la informació sobre horaris i parades es pot consultar en aquest enllaç.
Mobilitat sostenible
El servei de transport urbà a l’àrea portuària de Barcelona i a la Zona d’Activitats Logístiques (ZAL) tindrà un clar compromís amb la ciutadania i la mobilitat sostenible, secundant-se en polítiques de reducció de l’'impacte ambiental com:
-
Ús de combustibles amb biodièsel que permetran reduïr les emissions contaminants.
-
Renovació de la flota d’autocars híbrids-elèctrics per a la disminució de les emissions ambientals i sonores.
-
Prioritzar l’ús de pneumàtics categoría A-C, per a la reducció del consum de combustible i un menor so de rodament.
-
Ús d’il.luminació led per a la reducció de la contaminació lumínica.
-
Ús de termòmetre digital per a la millora de la gestió de temperatura de confort.
-
Instal.lació de sondes de temperatura per a la millora de la temperatura ambiental i la humitat relativa.
Aquests serveis comptaran també amb una aplicació mòbil dirigida a les persones amb dificultad cognitiva, diverses discapacitats i persones d’avançada edat, i un canal de comunicació a bord dels autobusos denominat Línia-TV en el qual es reproduiran continguts d’entreteniment, informació, la difusió i promoció del transport públic o la comunicació de les incidències sobre el servei, entre altres aspectes.
Per a més informació, les persones usuàries poden posar-se en contacte a través del telèfon (93 339 63 63), email (info@monbus.es) o xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram).