És possible imprimir, anul·lar el meu bitllet o fer modificacions a través de la pàgina web, encara que ho he adquirit a taquilla?
Si, per realitzar modificacions sobre els bitllets que hagis comprat, tant a la pàgina web com a taquilla, tan sols deuràs anar al apartat “Gestiona la teva Reserva” de la pàgina d’inici de la web i introduir les dades següents:
- Codi de reserva (“cod. Reserva”) que es mostra durant el procés de compra a la pàgina web (veure imatge 1) o bé en el teu bitllet imprès adquirit a taquilla (veure imatge 2)
- l'email que vas proporcionar durant el procés de compra a la pàgina web o bé el codi d'accés ("cod. accés") quan es tracti de bitllets comprats a taquilla (veure imatge 2).
Si tens dubtes de com gestionar la teva reserva, accedir a la ajuda pas a pas i et guiarem durant tot el procés.
Podràs realitzar com a màxim tres modificacions, que poden incloure canvis sobre la data i hora de l’expedició, així com canvis de plaça numerada (en cas que es tracti d’un servei en el que estigui habilitada aquesta opció). També podràs imprimir els teus bitllets tantes vegades com vulguis. No obstant, per anul·lar algun bitllet adquirit en taquilla serà obligatori acudir a qualsevol dels nostres punts de venda autoritzats.
En qualsevol cas sempre podràs facturar equipatge especial o excés d’equipatge mitjançant el mòdul “Gestiona la teva Reserva” en aquells serveis en els que estigui habilitada aquesta opció.