El viatge continua amb Monbus
Amb Monbus, el viatge continua. I perquè continuï de la millor manera possible, els usuaris amb viatges programats fins al 26 d'abril* podran beneficiar-se de les següents mesures:
- Flexibilitat de canvis: l'usuari disposarà de modificacions il·limitades en el seu bitllet durant 3 mesos des del 31 de març*.
- Sumar punts amb el canvi: tots aquells que optin per canviar el seu bitllet rebran 100 monbuses extra en el seu compte de Club Monbus per gastar en els seus propers desplaçaments.
Monbus recorda als seus usuaris que tot canvi ha de ser sol·licitat amb un mínim de 2 hores d'antelació a la sortida de l'autobús:
- Compres en línia: els canvis es podran realitzar a través del web a la secció GESTIONA LA TEVA RESERVA. Els bitllets adquirits amb la tarifa ReVibajas també es beneficiaran de la flexibilitat en els canvis.
- Compres a taquilla: Monbus recomana als seus usuaris tramitar la sol·licitud de canvi dels bitllets comprats a taquilla a través del mail info@monbus.es, indicant el codi de reserva del bitllet, ja que a causa de l'alerta sanitària gran part dels punts de venda romanen tancats.
Serveis anul.lats
Després de les instruccions rebudes per part de les autoritats sanitàries amb l'objectiu de mitigar les conseqüències de virus COVID-19, s'ha reduït en les últimes setmanes l'oferta de serveis. A causa d'això, molts de les expedicions programades han estat anul·lades.
Tots els usuaris afectats per aquesta circumstància podran sol·licitar la devolució íntegra de l'import dels bitllets per a serveis cancel·lats:
- Compres en línia: la sol·licitud s'ha de tramitar a través del mail info@monbus.es indicant les dades del seu bitllet (origen, destí i codi de reserva de el bitllet).
- Compres a taquilla: Monbus recomana als seus usuaris tramitar la sol·licitud a través de l'electrònica info@monbus.es, indicant el codi de reserva de el bitllet, ja que a causa de l'alerta sanitària gran part dels punts de venda romanen tancats. Un cop s'aixequi l'Estat d'Alarma, els usuaris tindran un termini de 14 dies per a sol·licitar la devolució dels bitllets anul·lats.
Informació actualitzada
Els serveis que continuen en funcionament estan sent constantment actualitzats i es poden consultar al web. Qualsevol usuari que necessiti més informació, podeu contactar per telèfon (982.29.29.00), email (info@monbus.es) o a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram).
Monbus recorda als seus viatgers que a l'estat d'alarma, es desaconsella viatjar excepte per raons inajornables.
*Els terminis estan subjectes a possibles canvis segons l'evolució de la situació.