Tria el teu trajecte

¿Necessites ajuda?

¡Ja està!

Prem el requadre de color blau per comprar un bitllet i/o veure els horaris disponibles a les dates seleccionades.

Podràs comprar bitllets per al teu trajecte en aquesta web sempre que estigui habilitada la venda en línia per a aquest recorregut. Si no està disponible la venda online per a un trajecte determinat i vols saber on comprar el teu bitllet, pots consultar la nostra secció de rutes i punts de venda o contactar amb nosaltres per diferents vies. Molt aviat incorporarem més rutes a la venda en línia, però si tens especial interès en què alguna en concret estigui disponible envia'ns un correu electrònic a: sugerencias@monbus.es indicant-nos l'origen i la destinació del trajecte o trajectes que estimis oportú.

Gestiona la teva Reserva

Introdueix el teu Codi de Reserva
Introdueix el email donat al reservar i prem "Vull veure la meva reserva"

COMPRA EL TEU BITLLET

LLOGA AMB CONDUCTOR

LLOGA SESSE CONDUCTOR

Registra't i guanya punts per les teves compres

loader

Consultant

Resum i pagament.

Imprimeix els teus bitllets.

Resum

Els usuaris mostren la seva confiança a Monbus

El benestar i comoditat dels usuaris ha estat sempre una màxima  per Monbus. Conèixer de primera mà l'opinió dels seus clients sobre les diferents àrees que engloben la seva oferta de serveis és, per tant, vital per seguir millorant constantment les seves actuacions. En aquest aspecte, Monbus posa a disposició dels seus usuaris una enquesta de qualitat que es pot realitzar tant en la pàgina web com a través de la connexió a la xarxa Wi-Fi dels autobusos de 22 de les empreses certificades amb estàndards de qualitat ISO 9001 i 13816.

En les més de cinc mil opinios rebudes durant l’últim any, els resultats demostren que Monbus segueix mantenint la confiança dels usuaris. Perquè hi ha una cosa que està clara: si t'agrada, repetèixes. Per això, un 94% dels enquestats tornarien a viatjar amb Monbus en una futura ocasió. El 94% dels enquestats tornarien a viatjar amb Monbus en una ocasió futura.

El tracte rebut per part del personal és un dels punts més destacats del sondeig, junt amb les condicions de seguretat, la conducció i la neteja i el bon estat de conservació dels autobusos: tots aquests aspectes assoleixen el excel.lent amb una nota de 9 sobre 10.

El nivell de satisfacció és, així mateix, elevat respecte a l’oferta d’horaris, freqüències i parades. 8 de cada 10 apunten estar satisfets o molt satisfets amb aquest apartat. Fins aquest excel.lent nivell arriben, igualment la confiança en els horaris programats i en el seu compliment.

L’accesibilitat dels medis oferts per la compra de bitllets i l’informació oferta als clients sobre les rutes superen el notable en l'avaluació. Els usuaris de Monbus mostren també la seva responsabilitat social al considerar en un 84% que utilitzen aquest tipus de transport ja que està respectant el medi ambient.

També es valora positivament l'atenció rebuda per part de Monbus pel que fa a consultes, reclamacions i suggeriment. A prop d’un 80% de les contestacions consideren adequat el servei prestat a través del web, telefònicament o de forma presencial.