Tria el teu trajecte

¿Necessites ajuda?

¡Ja està!

Prem el requadre de color blau per comprar un bitllet i/o veure els horaris disponibles a les dates seleccionades.

Podràs comprar bitllets per al teu trajecte en aquesta web sempre que estigui habilitada la venda en línia per a aquest recorregut. Si no està disponible la venda online per a un trajecte determinat i vols saber on comprar el teu bitllet, pots consultar la nostra secció de rutes i punts de venda o contactar amb nosaltres per diferents vies. Molt aviat incorporarem més rutes a la venda en línia, però si tens especial interès en què alguna en concret estigui disponible envia'ns un correu electrònic a: sugerencias@monbus.es indicant-nos l'origen i la destinació del trajecte o trajectes que estimis oportú.

Gestiona la teva Reserva

Introdueix el teu Codi de Reserva
Introdueix el email donat al reservar i prem "Vull veure la meva reserva"

COMPRA EL TEU BITLLET

LLOGA AMB CONDUCTOR

LLOGA SESSE CONDUCTOR

Registra't i guanya punts per les teves compres

loader

Consultant

Resum i pagament.

Imprimeix els teus bitllets.

Resum

Monbus actualitza les normes ISO 9001 y 14001

Amb l’adaptació a les noves normes UNE ISO 9001:2015 i UNE ISO 14001:2015, Monbus actualitza els Sistemes de Gestió de Qualitat i Ambientals i l’emplenament a la operativa diaria.

Al superar positivament les auditories de transició, Monbus assegura la vigència de les esmentades normes en vint-i-dos d’empresas adherides actualment certificades. Entre els canvis més rellevants que les noves versions inclouen de les normes destaca principalment l’avaluació del risc amb el fi de donar-li major valor preventiu els Sistemes de Gestió.

A més a més d’implementar  millores  en aquesta matèria, Monbus ha aprofundit a la identificació de les necessitats i expectatives dels grups d’interès i a la inclusió de l’enfocament de cicle de vida a la gestió ambiental, entre d’altres.

Comença llavors una nova etapa del Sistema de Gestió de Monbus, amb les vistes posades a la millora de resultats i la seva col.laboració a la consecució de l’objetiu  fundamental, la satisfacció dels clients, prenent com 3 pilars bàsics per aconseguir-lo la qualitat, seguretat i sostenibilitat del servei ofert.